diumenge, 26 d’agost del 2007

Benvinguda


Com en la primera vegada de tots els afers d'aquest planeta, sempre hi ha errades, imprevistos... Ho dic perquè aquest és el primer comentari que escric en aquesta nova finestra telemàtica d'expressió personal. Per tant, vagin per endavant les disculpes per aquelles estupideses que es diguin en aquest article, que només té pretensions de presentació.

Comentàvem fa ja mesos amb companys de la vida real i aficionats al blog virtual (
Oriol, Enric), que això dels blogs no és res més que un nou mitjà d'expressió que els mortals utilitzem com a vehicle d'evasió, de forma gairebé terapèutica. Sincerament, així me'l prenc. A més, escric. La meva professió consisteix, i perdoneu-me la simplificació, en escriure i poca cosa més, cosa que sobre el paper hauria de facilitar les coses. Doncs, apa. No espereu, però, un abocament de sensacions de la meva vida personal, sinó més aviat, una continua reflexió sobre allò que m'envolta, potser també en un radi més inmediat però sobretot d'aquells afers exteriors que m'interessen, relacionats amb allò que em dedico que és, per una banda -i en la mesura que em deixen- la informació i, per l'altra, aficions com la música, el cinema, la literatura, els mitjans de comunicació, la política (d'aquí i d'allí), la ciència social, les noves tecnologies o la història.

Si tot va bé, això serà un quadern de bitàcora, un calaix de sastre, una llibreta de notes, un modest observatori de la realitat, un ull de bou al món. O no serà res d'això. Espereu idees, pamflets, reflexions, opinions, cròniques, crítiques, diatribes, disquisicions, consells prescindibles, anècdotes curioses, notícies que ens fan més febles i que ens recorden l'absurditat de certes coses i la importància de ben poques, literatura de rebaixes i un llarg etc. Ah, i Benvinguts!

3 comentaris:

Enric Tomàs ha dit...

Buenu, buenu... Això promet nivell del bo, tot i la modesta presentació de l'artista. Corrent vaig a la meva bitàcora a afegir aquest il.lustre blog del que -sense que serveixi d'amenaça- n'espero molt.

Willkommen

Cisco ha dit...

Pi, em sumo a les paraules de benvinguda del company Tomàs i vigilarem de prop les evolucions d'aquest bloc!

D'altra banda pensa que la competència blocaire és molt dura i t'hauras de superar a diari!

Ànims!

Unknown ha dit...

Pi....wilkommen, bienvenu...welcome!!!